söndag 18 mars 2018

Våren hos Hemtex

 Inlägget innehåller affiliatelänkar.

En makalöst bra service i butiken fick jag och nöjd med mina köksfönster är jag fortsättningsvis - så kombinationen gör förstås sitt. Ända sedan jag spontanhandlade nya köksgardiner på Hemtex har jag fått upp ögonen för nämnda butik.




Därför har jag tittat lite närmare på deras nyheter och visst finns det många pärlor att förälskas i. Bland vårens nyheter hittar man förstås fokus på beige, grått och till och med blått, men också sprakande konstverk i form av textilier och andra detaljer.

I kollaget nedan har jag plockat ihop sånt som jag gillar, och allra mest dras jag till brickan i mitten. Underbart högljudd och glad är den, en given favorit i mina ögon.






Skål Tusch hittas här, doftljus Meiko här, påslakan Ginko här, mugg Willow här, hökshandduken här, löparen Foxglove här, tvålpump Terrazzo här, gardinen Lotus här, och så den fantastiska brickan här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar