onsdag 27 januari 2016

Nya kuddar

Det är inte direkt något vintrigt sagolandskap som möter en utanför dörren i dag. Snarare tråkigt och blött, så där så att den fyrbenta tänker efter ett par gånger extra om han verkligen behöver gå ut och jag själv får för mig att fixa och dona inomhus. För det kan ju ha den effekten, vädret.

Och förstås, med några splitternya kuddfodral blir det onekligen ganska mycket enklare att förändra, när nu andan faller på.





Att våra soffhörn skulle prydas av just dessa kuddar de närmaste månaderna var ganska klart redan när jag såg dem för några veckor sedan. Och visst är de fina, med det tryckta mönstret och den särdeles aktuella färgkombinationen med virkad passpoal i matt rosa.





Och, med så små medel får jag för mig att jag trivs ännu bättre här hemma. En orsak god som någon att förändra och förnya lite, tycker jag.


3 kommentarer:

  1. Helt underbara kuddar! Var har du hittat dem om jag får fråga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :-) De finns hos Ellos och heter Arielle om jag inte minns helt fel.

      Radera
    2. Oj, tappade lite text - Arielle och Gloria var namnen.

      Radera